ATT SOMNA ÄR MIN VÄRSTA DAGDRÖM

ska ta farväl av en fin människa idag gammelfarmor. känns så obeskriveligt konstigt att människor bara försvinner. och helst nu, alla på engång. alla försvinner när man behöver de som mest. sånt är livet?, eller tydligen. själv vill jag oxå försvinna ett tag, men inte upp bland molnen, bara bort från detta helvete till jord ett tag. bara försvinna och försöka hitta mig själv i allt detta. du vet att jag fäller en tår för att det som hänt. förlorat min bästavän. jag har begått så många misstag, så jag hoppas du förstår varför jag låter dig vara. känns som jag lever fast i krestlopp. känns även som jag är bortglömd. jag känner till mina brister, mina fel jag jag vet. om jag visste hur det skulle sluta hade jag tagit dina råd. men vi läjuh ändå inte ses igen, du och jag. men det jobbigaste är att jag vet att jag gjort så mycket fel, att jag svek dig. men snälla se mig om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0