jag är ingen soldat, har inga vapen att ta till.


Japp som sagt klar med ett av mina sommarjobb, känns för jävla skönt. Och pengar på kontot på måndag, klirr i kassan. Även dragit på mig det största myggbett jag sett och arbetesnävar i skogen. ( Med arbetesnävar menas, som "förhårdnader" i händerna då man använt händerna mycket. ) Så känns som min första sommarlovsdag börjar imorgon! YEY!

Förövrigt väntas det middag, hamburgare. Och nej, inte någon av mina hästar som ligger på brödet. Sen vidare mot fränsta och gulla lite med världens sötaste beeeebis, Wille ( han på bilden, som han även tagit själv ). Sen ikväll blire myskväll med min bästa. Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0