det har gått flera veckor baby, sen du låg där hos mig

idag ska jag och mamma åka mot staden för lite shoppning! skönt att tänka på något annat ett tag.. men för övrigt, gårddagen... jaa, umgicks med ida och tobbe hela dagen, sen middag hos ida. när vi sedan drig vidare till någon awpe/aware? fest, skittråkigt så vi for hem och käkade glass hos mig. sen körde mamma mig och ida till campingen där några fina vänner va, där hade vi verkligen super kul, tills bilbatteriet i deras ihop byggda ljudanläggning la av så vi gled vidare in mot ånge. där jag sedan fick en jävla smäll över ögonbrynet, tack för den! så ser ut som ett jävla köttface idag. namnam. japp, men även check på efterbränningen, men de spelade mest gammal musik och var lite dött. men fick mat av pappa så varför klaga. såg även världens vackraste. de gjorde ont. men tur att det finns människor från alla håll som är för gulliga! jaja, mamma ropar vi ska åka nu! men där var ialf mig gårdag i kort sammanfattning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut det du shoppade:)?

2012-06-03 @ 14:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0